Μιλήστε ζωντανά μαζί μας - Κάντε click στο εικονίδιο κάτω δεξιά στην οθόνη σας [email protected]

Τελικά αυτή η δουλειά (η συγγραφή άρθρων δηλαδή) είναι πάρα πολύ δύσκολη… Μου πήρε πάρα πολύ χρόνο ώστε να ταξινομήσω τις σκέψεις μου αλλά κυρίως τις γνώσεις μου για να ξεκινήσω το 1ο άρθρο αυτής της κατηγορίας (web marketing).

Γρήγορα συνηδειτοποίησα πως δεν μπορούσα απλά να σκύψω στον κουβά, να επιλέξω ένα θέμα και να αρχίσω να το πραγματεύομαι. Επρεπε να ξεκινήσω από κάπου, όπου όλα τα υπόλοιπα άρθρα θα μπορούν να αποτελούν αναφορά σε αυτό εδώ.

Σκεπτόμενος λοιπόν, πως το συγκεκριμένο πρέπει να είναι σημείο αναφοράς για όλους εσάς που διατηρούν δικό τους web site αλλά και όλους .. εσάς που σκέπτεστε να αποκτήσετε, ετοίμασα κάτι lite αλλά αρκετά σημαντικό για ξεκίνημα.

Σας παραθέτω τα 19 σημεία που κατά τη γνώμη μου είναι απολύτως σημαντικά για την επιτυχία αλλά και την επίτευξη όλων των στόχων ενός web site που είτε προωθεί προϊόν, είτε υπηρεσία. Με τα έντονα γράμματα είναι τα πιο σημαντικά σημεία.

  1. Aποκτήστε ένα επαγγελματικό web site. Εύχρηστο στην πλοήγηση, χωρίς ιδιαίτερα γραφικά ώστε να είναι γρήγορο στο “κατέβασμα”. Ο μέσος όρος που είναι παγκόσμια αποδεκτός, για τον χρόνο που εμφανίζεται πλήρως μια σελίδα δεν πρέπει να ξεπερνά τα 10 δεύτερα (κι αυτά…).
  2. Τοποθετήστε όσο το δυνατόν περισσότερο και ποιοτικότερο περιεχόμενο. Οσο πιο αναλυτικό και σχετικό με το προϊόν ή την υπηρεσία σας κείμενο χρησιμοποιείτε τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχετε.
  3. Δημιουργήστε όσο το δυνατόν περισσότερα links προς το web site σας από άλλα σχετικά με την επιχείρησή σας web sites.
  4. Χτίζοντας το web site σας δώστε ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο που πάνω απ’ όλα θα εμπνέει αξιοπιστία, σοβαρότητα, υπευθυνότητα αλλά κυρίως εκείνο το συναίσθημα, ότι κάποιος υπάρχει πραγματικά πίσω από τις σελίδες σας.
  5. Ξεκινήστε τη συγγραφή του δικού σας newsletter και στείλτε το κάθε 15 ημέρες στους πελάτες σας, στους επισκέπτες του web site σας, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες.
  6. Είτε πρόκειται για προϊόν, είτε για υπηρεσία, σκεφθείτε και βρείτε έναν τρόπο να χτίσετε ένα δικό σας σύστημα μεταπωλητών ή αντιπροσώπων.
  7. Από τη στιγμή που θα φτιάξετε ένα τέτοιο σύστημα, προωθήστε το και διαφημίστε το.
  8. Κάντε οτιδήποτε χρειαστεί ώστε να προσελκύσετε περισσότερους συνεργάτες, μεταπωλητές, αντιπροσώπους. Μακροπρόθεσμα τα οφέλη θα είναι πολύ μεγαλύτερα απ’ ότι μπορείτε να φανταστείτε τώρα.
  9. Ασχοληθείτε σοβαρά με την προώθηση του web site σας στις μηχανές αναζήτησης. Εαν είναι δυνατόν, οικονομικά, απευθυνθείτε σε επαγγελματίες.
  10. Χρησιμοποιείστε διαφημιστικά προγράμματα CPC (cost per click) αρκεί πάντα να έχετε στο μυαλό σας το κέρδος και τι θα σας αποφέρει μια τέτοια διαφήμιση.
  11. Βοηθήστε τη διαφήμιση των συνεργατών, μεταπωλητών, αντιπροσώπων σας, είτε online είτε με παραδοσιακά μέσα διαφήμισης. Απλά να έχετε πάντα τον έλεγχο και κυρίως τις μεθόδους μέτρησης ώστε να μπορείτε να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή την απόδοση.
  12. Χρησιμοποιείστε όλα τα μέσα online διαφήμισης (banners, popups, popunders, rich media banners κλπ) ώστε να αποκτήσετε “όνομα” και αναγνωρισιμότητα, σκεφθείτε όμως πρώτα απ’ όλα το κέρδος. Σε αυτές τις μεθόδους διαφήμισης είναι πολύ εύκολο να καταφέρουμε το όνομα και την αναγνωρισιμότητα χωρίς καθόλου κέρδος !.
  13. Διαθέστε τον εαυτό σας και τις γνώσεις σας κυρίως, προσωπικά στους επισκέπτες του web site σας ή ακόμη και στην ίδια την αγορά που δραστηιοποιείστε. Από τη στιγμή που είστε ειδικός γιατί να μην σας γνωρίσουν και προσωπικά;
  14. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις δημόσιες σχέσεις σας με τους επισκέπτες του web site σας. Εαν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα αναθέστε το συγκεκριμένο τομέα σε ειδικούς.
  15. Ακολουθήστε μια συγκεκριμένη πολιτική email επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Καλό το newsletter αλλά και η απ’ ευθείας επικοινωνία με τους πελάτες σας σε τακτά χρονικά διαστήματα είναι πολύ σημαντικό με εξ’ ίσου σημαντικά οφέλη.
  16. Μην ξεχνάτε. Κάθε δουλειά, κάθε επιχείρηση στηρίζεται στις σχέσεις και την επικοινωνία. Προσπαθείτε συνεχώς να δημιουργείτε σχέσεις, επαφές και αφού τις δημιουργήσετε κοιτάξτε τη συχνότητα της επικοινωνίας ώστε να τις μετατρέψετε σε πελάτες ή συνεργάτες.
  17. Προσπαθήστε με κάθε τρόπο να κάνετε τους πελάτες σας να μιλούν σε άλλους για εσάς, να συστήνουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
  18. Δώστε ιδιαίτερη έμφαση και προσοχή στο θέμα της εξυπηρέτησης των πελατών σας. Διαθέστε προσωπικό το οποίο θα ασχοληθεί και / ή με όλα τα εισερχόμενα emails.
  19. Σχεδιάστε την αποστολή μηνυμάτων, σε τακτά χρονικά διαστήματα, προς όλους τους πελάτες σας, προσπαθώντας να συγκεντρώσετε τις απόψεις τους, τη γνώμη τους ακόμη και τις προτάσεις τους σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

 

Στα επόμενα άρθρα, θα προσπαθήσω να αναπτύξω κάθε θέμα ξεχωριστά. Είναι πολλά από τα παραπάνω που σηκώνουν αρκετή ανάλυση και συζήτηση. Περιμένω τις ερωτήσεις σας, επικοινωνήστε μαζί μου για οποιαδήποτε απορία.

 

Αλέξανδρος Μπούκης
Web Marketing Specialist