Μιλήστε ζωντανά μαζί μας - Κάντε click στο εικονίδιο κάτω δεξιά στην οθόνη σας [email protected]

Αυτή την ερώτηση δέχθηκα χθες μέσω της επιλογής “Επιχειρηματικές συμβουλές” και την θεώρησα σημαντική ώστε να μοιραστώ την απάντηση μαζί σας.

Η απάντηση είναι πως πρέπει να είναι έυκολο αλλά και προφανής ο τρόπος που θα οδηγεί τον αναγνώστη σας στο web site σας.

Είναι πολύ εύκολο για τον καθ’ ένα μας να διαβάζει ένα πολύ καλό newsletter και να ξεχνάμε πως υπάρχει ένα web site πίσω του. Εαν λοιπόν θέλετε οι αναγνώστες σας να πηγαίνουν στο web site σας πρέπει να τους δώσετε τα κατάλληλα ερεθίσματα. Αυτά τα ερεθίσματα θα πρέπει να είναι links που θα βρίσκονται σε καλές και προφανείς θέσεις πάνω στο email σας.

Δώστε τους έναν καλό λόγο για να κάνουν click, μια προσφορά, ένα κουπόνι, οτιδήποτε ανακαλύψετε στην πορεία πως φέρνει καλύτερα αποτελέσματα παρά το τετριμένο πια “Κάντε click για περισσότερες λεπτομέρειες…”.

Τα links θα πρέπει να είναι παντού. Εαν ο αναγνώστης σας δεν μπορεί να δει το link στο μικρό παράθυρο του Outlook, είναι πολύ δύσκολο να περιμένουμε να κάνει scroll down για να το βρει παρακάτω. Τοποθετήστε τα πιο σημαντικά links στην κορυφή, στο τέλος αλλά και στα άκρα του newsletter.

Σιγουρευτείτε πως ο αναγνώστης σας γνωρίζει ποιός είστε. Είναι πολλοί εκείνοι που λαμβάνουν newsletters και δεν θυμούνται, πότε και γιατί εγγράφηκαν. Γράψτε μια μικρή παράγραφο στο τέλος του newsletter που θα του θυμίζει ποιός είστε, τι προσφέρετε, αλλά και πόσο σημαντικό είναι να παραμείνει εγγεγραμμένος στη λίστα σας. Αυτή η παράγραφος θα πρέπει να συνοδεύει όλα τα newsletters σας από εδώ και στο εξής.

Τοποθετείστε τις προσφορές σας ολόγυρα από το κείμενο. Είναι δεδομένο πως το newsletter πρέπει να έχει καλό και χρήσιμο περιεχόμενο για τον αναγνώστη σας. Αλλά πάνω, κάτω και στα άκρα του περιεχομένου δημιουργήστε χώρο για τις προσφορές σας και τα links που θα οδηγούν στο web site σας. Εαν διατηρήσετε μια καλή ισορροπία μεταξύ του κειμένου σας και των διαφημιστικών σας, κανένας δεν θα ενοχληθεί.

Ολοκληρώνετε το άρθρο σας μέσα στο web site σας. Τοποθετήστε τον τίτλο του άρθρου σας, μια παράγραφο από το άρθρο σας και το υπόλοιπο αφήστε τους να το διαβάσουν online από τις σελίδες του web site σας. Μπορείτε φυσικά να εκμεταλλευθείτε την σελίδα τοποθετώντας πάλι διαφημιστικά που θα οδηγούν σε σημαντικές σελίδες του web site σας.

Σημαντικό: Μην βάζετε τίτλους μόνο και απ’ ευθείας links στις αντίστοιχες σελίδες σας. Αυτός ο τρόπος ενοχλεί τους αναγνώστες.

 

Αλέξανδρος Μπούκης
Web Marketing Specialist