Μιλήστε ζωντανά μαζί μας - Κάντε click στο εικονίδιο κάτω δεξιά στην οθόνη σας [email protected]

7 “Συνήθειες” για αποτελεσματικό Web Marketing

  1. Σχεδιάστε το web site σας Για να ξεκινήσετε πρέπει να έχετε το τελικό αποτέλεσμα στο μυαλό σας. Εαν δεν γνωρίζετε πως θα πρέπει να είναι το web site σας, τότε είναι πολύ πιθανό όταν τελειώσει η κατασκευή του να μην γνωρίζετε καν τι είναι !!. Λάβετε σοβαρά υπ’όψη σας από το ξεκίνημα, ότι οι σελίδες του θα πρέπει να οδηγούν τον επισκέπτη σας μέσα από μια σταδιακή διαδικασία ώστε να αναγνωρίσει και να κατανοήσει τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες ώστε να φθάσει στην αγορά. Χωρίς τον σωστό σχεδιασμό, το web site θα μπερδεύει τόσο τον χρήστη, όσο κι εσάς.
  2. Πρώτα απ’όλα η “Πρώτη Σελίδα” Η πρώτη σελίδα είναι η βιτρίνα σας. Από εκεί πρέπει να ξεκινήσουν όλα. Ο σχεδιασμός, οι σύνδεσμοι προς τις υπόλοιπες σελίδες, τα διαφημιστικά slogans, η προώθηση των κυριότερων προϊόντων σας, το μήνυμα προς τον χρήστη “γιατί πρέπει να επιλέξει εσάς”.
  3. Ενημέρωση των σελίδων σας, όσο συχνότερα γίνετα Το web site σας θα πρέπει να ενημερώνεται όσο συχνότερα γίνεται και δεν μιλάω για αλλαγές απλά για την αλλαγή. Εννοώ πως πρέπει να γίνονται συχνά ενημερώσεις – διορθώσεις που θα βοηθούν τους επισκέπτες σας ολοένα και περισσότερο να φθάσουν στον τελικό τους σκοπό, γι’ αυτόν άλλωστε που ήρθαν και στις σελίδες σας. Εκτός αυτού είναι και μια πολύ αποτελεσματική μέθοδος, ώστε οι επισκέπτες σας να έρχονται ξανά και ξανά στις σελίδες σας.
  4. Χρησιμοποιήστε όσα γραφικά … χρειάζονται Τα γραφικά και η χρησιμοποίησή τους στα web sites είναι μια περίεργη ιστορία. Υπάρχουν web sites κυριολεκτικά “φορτωμένα” με γραφικά κάνοντας τη ζωή των επισκεπτών δύσκολη, τόσο στο να κατανοήσουν το περιεχόμενο, όσο και στο χρόνο που χρειάζεται να δουν ολοκληρωμένη μια σελίδα.
  5. Διαδραστικότητα Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα και η επιτυχία ενός web site είναι να επιτυγχάνει τη συμμετοχή του χρήστη. Και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το επιτύχουμε αυτό: εύκολη επικοινωνία, download ενός χρήσιμου αρχείου, διαδραστικές εικόνες, παιχνίδια, κατάθεση απόψεων κλπ. Οσο περισσότερο συμμετέχουν οι χρήστες στο web site, τόσο ευκολότερα επιτυγχάνουμε τον τελικό μας στόχο.
  6. Επαφή Εαν δεν υπάρχει ένας εύκολος δρόμος για την επικοινωνία του επισκέπτη σας μαζί σας, τότε διορθώστε το αμέσως. Ολες σας οι σελίδες πρέπει να περιέχουν τα κυριότερα στοιχεία επικοινωνίας, ταχ. διεύθυνση, τηλέφωνα, fax, email. Προσθέστε φόρμες επικοινωνίας ζητώντας όσο το δυνατόν λιγότερα αλλά ουσιαστικά στοιχεία. Εαν έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε και άμεση επικοινωνία όπως για παράδειγμα το Live Customer Service που υπάρχει και σε αυτό το web site, ακόμα καλύτερα.
  7. Συλλογή Απόψεων Δώστε κίνητρα στους επισκέπτες σας να καταθέσουν τις απόψεις τους, για τις υπηρεσίες σας, τα προϊόντα σας, το web site σας, ή οτιδήποτε θεωρείτε χρήσιμο. Θα σας βοηθήσει πάρα πολύ στο να κατανοήσετε ακόμη περισσότερο τους επισκέπτες σας, την αντίδρασή τους στο web site σας και τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας, ώστε να μπορείτε να προχωρείτε σε ανασχεδιασμό ή διορθώσεις.

 

Προσοχή όμως, μην παρασυρθείτε, μελετήστε και επιλέξτε σωστά, δεν είναι λίγες οι φορές που οι απόψεις των επισκεπτών μας, μας οδηγούν σε λάθος δρόμο.

Η ανάπτυξη ενός web site είναι ένας κύκλος από “συνήθειες”. Οσο πιο πιστοί μείνετε σε αυτές τις συνήθειες, τόσο γρηγορότερα θα φθάσετε στον τελικό σας στόχο.

 

Αλέξανδρος Μπούκης
Web Marketing Specialist