Μιλήστε ζωντανά μαζί μας - Κάντε click στο εικονίδιο κάτω δεξιά στην οθόνη σας [email protected]

Είτε διατηρείτε το δικό σας web site είτε σκέφτεστε να αποκτήσετε, τοποθετήστε σε ένα εμφανές σημείο των σελίδων σας ένα πεδίο ή έστω ένα link, όπου ο επισκέπτης σας θα μπορεί να συμπληρώσει τα στοιχεία του (όνομα, επώνυμο και κυρίως email διεύθυνση).
Θα ήταν ακόμη καλύτερο αν δίνατε και κίνητρο για την εγγραφή των επισκεπτών σας, αλλά αυτό θα το αναπτύξουμε σε μελλοντικό άρθρο. Ας υποθέσουμε λοιπόν πως έχετε δημιουργήσει αυτό το πεδίο ή τη σελίδα εγγραφής και πως έχετε πλέον συλλέξει έναν αριθμό υποψήφιων πελατών με τις email τους διευθύνσεις. Ο “αριθμός” δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι συγκεκριμένο, μπορείτε να ξεκινήσετε και από την πρώτη κιόλας εγγραφή.

Αμέσως λοιπόν, πρέπει να ξεκινήσετε τη συγγραφή του δικού σας newsletter, άσχετα από το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε, άσχετα με την κατηγορία στην οποία ανήκει η επιχείρησή σας, άσχετα ακόμη και από τον αριθμό των επισκεπτών του.

Είναι βέβαιο πως τη σημερινή εποχή, οι προϋπολογισμοί διαφημιστικών δαπανών όλων μας, είναι αρκετά περιορισμένοι. Το newsletter είναι ο οικονομικότερος αλλά και αποδοτικότερος τρόπος προώθησης μιας επιχείρησης, προϊόντος ή υπηρεσίας.

Δείτε μερικά από τα πλεονεκτήματα της συγκεκριμένης πρακτικής:

  • Είναι ο γρηγορότερος και αποτελεσματικότερος τρόπος να στείλετε άμεσα ή έμεσα διαφημιστικά μηνύματα στους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας ή στους υποψήφιους πελάτες σας.
  • Αξιοποιήστε το μέσο ώστε το newsletter σας να λειτουργήσει ως ένα σημαντικό μέσο επικοινωνίας μεταξύ της επιχείρησής σας και των πελατών σας ή ακόμη και των συνεργατών – αντιπροσώπων σας.
  • Δίνει στην επιχείρησή σας μεγαλύτερο κύρος και αξιοπιστία.
  • Τοποθετήστε το newsletter και μέσα στο web site σας online, θα δώσει μεγαλύτερο όγκο στο site, θα παρατείνει το χρόνο παραμονής των επισκεπτών σας κόβοντάς των πιθανά από τα web sites των ανταγωνιστών σας, ενώ παράλληλα θα κερδίσετε ευκολότερα την εμπιστοσύνη του στο να εγγραφεί κάποια στιγμή κερδίζοντας τα στοιχεία του κι την email διεύθυνσή του.
  • Με λίγη προσοχή στο σχεδιασμό και κείμενα που θα μπορούν να φανούν χρήσιμα στους επισκέπτες σας ή τους υποψήφιους πελάτες σας ή ακόμη και τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας, μπορείτε να κερδίσετε σταθερή επισκεψιμότητα, δίνοντάς τους έναν επιπλέον λόγο να επισκεφθούν ξανά και ξανά το web site σας, δημιουργώντας έτσι ένα νέο ισχυρό σημείο πώλησης.

Στην τελευταία παράγραφο, τόνισα το “Με λίγη προσοχή στο σχεδιασμό”. Είναι πολύ σημαντικό, από τη στιγμή που το newsletter μας είναι 15θήμερο ή μηνιαίο (χρυσός κανόνας), πρέπει να υπάρχει στρατηγική και σχεδιασμός, ανάλογα με το χρονική περίοδο που διανύουμε και ανάλογα με την ανταπόκριση που είχαν τα προηγούμενα newsletter μας. Είναι πολύ σημαντικός ο σχεδιασμός, όπως και το να διαβάζουμε συνεχώς τα προηγούμενα ώστε να επικεντρωνόμαστε περισσότερο στο στόχο μας.

Μα θα πει κάποιος, ο μόνος στόχος ενός newsletter είναι οι πωλήσεις; Οχι βέβαια, ο μοναδικός, αλλά ο σπουδαιότερος, μην ξεγελιέστε, επενδύσατε σε ένα web site για να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Μπορείτε πάντα να προσθέτετε πληροφορίες στα newsletters σας που να είναι πραγματικά χρήσιμες για τους αναγνώστες σας, άλλωστε κι αυτό δεν είναι μέρος του παιχνιδιού; και μάλιστα σημαντικό γιατί ανάλογα με τη σπουδαιότητα της ενημέρωσης που παρέχετε κερδίζετε όνομα και αναγνωρισιμότητα.

 

Αλέξανδρος Μπούκης
Web Marketing Specialist