Είμαι βέβαιος πως θα θέλατε πάρα πολύ να έχετε την email διεύθυνση κάθε επισκέπτη του web site σας. Δεν έχετε παρά να το ζητήσετε.

Μπορεί να ακούγετε περίεργο αλλά στους περισσότερους χρήστες αρέσει να συμπληρώνουν φόρμες, εγγραφές, διαγωνισμούς ή ακόμη και ερωτηματολόγια. Ακόμη κι αν ο αριθμός των επισκεπτών σας είναι μικρός, είναι πάντα χρήσιμος, εφ’ όσον γνωρίζετε ποιοί είναι και εφ’ όσον μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους.

Αποκτήστε λοιπόν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες χρησιμοποιώντας μια από τις παρακάτω μεθόδους:

  1. Προσθέστε μια απλή φόρμα εγγραφής η οποία θα σας έρχεται μέσω email κάθε φορά που ένας χρήστης συμπληρώνει τα στοιχεία του.
  2. Δημιουργήστε ένα μικρό διαγωνισμό, προσφέροντας ένα αγαθό ή μια υπηρεσία δωρεάν. Οι χρήστες όχι μόνο ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στους διαγωνισμούς αλλά και να μαθαίνουν ποιός κερδίζει. Με αυτή τη μέθοδο μπορείτε να δημιουργήσετε έναν σημαντικό αριθμό αποστολών συμπεριλαμβάνοντας φυσικά και διαφημιστικά για τα προϊόωτα σας ή τις υπηρεσίες σας.
  3. Μια άλλη επιτυχημένη μέθοδος είναι αυτή των ερωτηματολογίων – ερευνών. Με αυτό τον τρόπο εκτός από τα στοιχεία των επισκεπτών σας μπορείτε να αντλήσετε και χρήσιμα συμπεράσματα σε συγκεκριμένα ερωτήματα σχετικά με την επιχείρησή σας, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Βέβαια, όποιες από τις παραπάνω 3 μεθόδους ακολουθήσετε να έχετε υπ’ όψη σας πως χρειάζεται και η ανάλογη υποστήριξη και συνέχεια. Κάθε χρήστης που θα δέχεται να εγγραφεί και θα σας δίνει τα στοιχεία του θα πρέπει αντίστοιχα να δέχεται αμέσως ένα ευχαριστήριο μήνυμα εξηγώντας του καθαρά τι πρέπει να περιμένει από την εγγραφή του.

Σε καμία περίπτωση μην υποτιμάτε την δύναμική του μέσου (email), ήταν είναι και θα είναι το πιο σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας και πωλήσεων. Χρειάζεται μόνο σωστός χειρισμός, σχεδιασμός και παρακολούθηση των αποτελεσμάτων κάθε email εκστρατείας που πραγματοποιείτε.

 

Αλέξανδρος Μπούκης
Digital Marketing Specialist