Μιλήστε ζωντανά μαζί μας - Κάντε click στο εικονίδιο κάτω δεξιά στην οθόνη σας alex.boukis@smarterweb.gr

Είτε έχετε μια μικρή επιχείρηση, νέα επιχείρηση, είτε είστε ελεύθερος επαγγελματίας, τα social media έχουν τη δύναμη και την προοπτική να σας φέρουν καινούριους πελάτες.

Για να επιτευχθεί όμως κάτι τέτοιο θα πρέπει να αναπτύξετε και να μείνετε προσηλωμένοι σε μια στρατηγική.

Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσουμε να σας παραθέσουμε μια απλή στρατηγική κι όχι κάτι πολύπλοκο και χρονοβόρο.

Δείτε παρακάτω 12 απλά σημεία ώστε να διαμορφώσετε τη δική σας στρατηγική.

 

ΠΡΩΤΑ ΜΕΡΙΚΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ:
  • Το 92% των διαφημιστών είπαν πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ σημαντικά για κάθε επιχείρηση
  • Το 97% των διαφημιστών χρησιμοποιούν Social Media Marketing
  • To 74% των ενήλικων χρηστών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Το 64% των πωλητών ου χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τις περισσότερες φορές φθάνουν τους στόχους τους
  • Το 55% των πελατών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερωθούν για το προϊόν που τους ενδιαφέρει
  • Το 31% της επισκεψιμότητας σε ιστοσελίδες των επιχειρήσεων, προέρχονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Στις αρχές του 2016, ο αριθμός των ενεργών χρηστών στα 8 κορυφαία μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν 4,2 δισεκατομμύρια

 

12 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ SOCIAL MEDIA MARKETING
  • Καθορίστε τον τύπο του πελάτη σας Ηλικία, φύλο, περιοχή, εισόδημα και εκπαίδευση. Χρησιμοποιείστε την Alexa και τα Google Adwords για να βρείτε αυτές τις πληροφορίες
  • Ερευνήστε την προσωπικότητα του πελάτη σας. Χρησιμοποιείστε το MakeMyPersona.com
  • Ερευνήστε γιαάλλες σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που εηρεάζουν μεγάλο αριθμό χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να τους προσεγγίσετε είτε για συνεργασία, είτε για διαφήμιση
  • Στοχεύστε σε εκείνα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που συχνάζουν οι υποψήφιοι πελάτες σας
  • Δείτε ποιά μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας
  • Δημιουργήστε περιεχόμενο (άρθρα, αναρτήσεις, εικόνες κ.ά.) που να απευθύνονται στον τύπο πελατών σας
  • Αποθηκεύστε περιεχόμενο για μελλοντική χρήση. Είναι ευκολότερο να μείνετε συνεπείς στη στρατηγική σας έχοντας περιεχόμενο αποθηκευμένο, παρά να ψάχνετε πάντα τελευταία στιγμή
  • Δημιουργήστε σχέσεις και μιλήστε με τους υποψήφιους πελάτες σας, απαντήστε σε σχόλια, να είστε συνεπείς σε μηνύματα
  • Διατηρείστε έναν συνεπή κύκλο ανάρτησης περιεχομένου. Απευθυνθείτε σε τακτά χρονικά διαστήματα στις ανάγκες των πελατών σας ξανά και ξανά
  • Επενδύστε στο να κερδίσετε περισσότερους πελάτες. Η προώθηση του περιεχομένου σας μέσω των διαφημιστικών προγραμμάτων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα σας εξασφαλίσουν περισσότερα Likes, Followers
  • Αυτοματοποιήστε τις αναρτήσεις σας. Επιλέξτε τις αναρτήσεις της ημέρας και επιλέξτε σε ποιά χρονικά σημεία θα εμφανιστούν
  • Εκτιμήστε τα αποτελέσματα της στρατηγικής σας και διαμορφώστε την ανάλογα με αυτά. Δείτε τι είχε αποτέλεσμα, τι σας έφερε πωλήσεις, τι δημιούργησε μεγαλύτερη ανταπόκριση και προσαρμοστείτε

 

Ελπίζω με τα παραπάνω να βοήθησα στην αναζήτησή σας σε μια απλή στρατηγική για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα χαρώ ιδιαίτερα να μιλήσω μαζί σας για οποιαδήποτε απορία σας ή και να αναλάβω τη στρατηγική σας.

 

Αλέξανδρος Μπούκης
eMarketing Specialist